dimarts, 3 de maig del 2016

ANEM AL METGE

Fa uns dies vam començar a treballar la unitat didàctica "Em fa mal la panxa", que té com a fil conductor els oficis, i més concretament els metges, la salut i el benestar. Els ocellets van poder expressar vivències relacionades amb la salut i la visita al metge, i és per això que a la classe vam jugar a fer de doctor/a, i amb els estris necessaris van poder atendre molt bé als seus pacients.

A veure... què et passa?
-No puc córrer, ni jugar a futbol, em fa mal la cama.


-A mi em fa mal la mà i no la puc moure bé.



-Tinc molta tos i mocs.



-No em trobo bé, tinc fred.
-El termòmetre diu que tens febre.


-Avui toca la vacuna dels 4 anys. Només serà una punxadeta, no et farà mal.


-Em fa mal l'orella. Bé una miqueta.





I amb unes quantes medicines, sopetes i repòs, els doctors i doctores van curar molt bé als seus pacients.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada